1. AdTech
fără cookies Internetul așa cum îl cunoaștem acum nu ar mai exista. De câțiva ani, odată cu importanța crescândă a protecție intimității pe internet, importanța cookie-urilor a început să scadă și există voci din ce în ce mai agresive care cer renunțarea completă la această tehnologie. Ar fi momentul ca cookies să iasă la pensie, dar e nevoie să ne adaptăm la această schimbare, căci va avea un impact important asupra modului în care ne promovăm online.
  1. Social Media
Internetul a început cu videouri drăgălașe cu pisici. În 2020 ne uităm în continuare la filmulețe cu pisici, dar consumăm mult mai mult conținut video. De la an la altul cantitatea de conținut video produs și consumat pe Internet crește și acest fenomen nu pare că se va opri prea curând. Platforma cea mai des asociată […]
  1. sfaturi-practice
Se spune că lucrurile bune atrag atenția rapid. Nouă ne place să credem că așa este. Pentru expertmarketingonline.ro aparițiile în presă și în media nu au întârziat să apară. Este important să precizăm că noi nu plătim pentru articole sponsorizate sau advertoriale. Bugetul de promovare al proiectului a fost și rămâne 0. Nu doar că […]
  1. SEO - Search Engine Optimization
Dacă ești o afacere locală, cu una sau mai multe locații fizice, Google te poate ajuta nu doar să fii vizibil online, ci și să aduci vizitatori în magazinul tău sau la sediu. Pentru a face asta este însă nevoie să îi câștigi încrederea. Cum faci asta? Cu un profil de Google My Business optimizat și lucrând la partea de optimizare pentru SEO local. Află din acest ghid cum să le faci pe ambele ca să fii primul atunci când cineva din zona geografică pe care o deservești caută produsele sau serviciile pe care tu le oferi.
  1. Comportamentul Consumatorilor
Măsurarea parcursului utilizatorilor și atribuirea corectă a conversiilor, oferind fiecărui canal o contribuție corespunzătoare aportului adus la conversie, sunt printre cele mai complicate sarcini cu care se confruntă un specialist PPC, marketing online sau e-commerce. În acest articol îți prezint câteva principii de care să te folosești ca să o faci corect.
  1. Comportamentul Consumatorilor
Măsurabilitatea canalelor digitale este de altfel unul dintre cele mai importante avantaje ale marketingului online. Așa să fie oare? Hai să vedem cum măsurăm parcursul utilizatorilor pe site, cum măsurăm succesul fiecărui canal și cum decidem cât buget să alocăm pentru fiecare.
  1. SEO - Search Engine Optimization
Ca să faci SEO de calitate ai nevoie de tool-uri care să îți ofere informațiile necesare. Dar, dacă ești la început de drum, sau dacă bugetul tău e limitat, probabil că nu-ți permiți să plătești 100$ lunar pentru un abonament. Vestea bună este că Ahrefs a lansat un tool gratuit care îți oferă foarte multe informații concrete pentru optimizare SEO. În acest ghid afli ce este Ahrefs Webmaster Tools, cum să îl instalezi, cum să îl folosești și care sunt limitările.
  1. amazon
Știi cine este prima persoană/firmă care a ajuns la o avere/ capitalizare bursieră de peste 200 de miliarde de dolari ? Nu este Bill Gates, nu este Mark Zuckerberg, nici Warren Buffet și nici Donald Trump, oricât ar fi el de președinte al Statelor Unite ale Americii. Jeff Bezos este norocosul, și asta datorită succesului fulminant […]
  1. CRO - Conversion Rate Optimization
  Al doilea articol din mini-seria ”Cum creezi un magazin online profitabil” îți oferă sfaturi practice, bazate pe experiența mea de expert marketing digital pe care le poți aplica ca să optimizezi rata de conversie a magazinului tău. Vorbim aici despre cum să structurezi efectiv site-ul: nume de domeniu, hosting, canale de trafic, structura conținutului. […]

Login

Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.